Αποφάσεις Συντονιστικής-Ολομέλειας

Έκτακτη σύγκληση Συντονιστικής – 01.07.2016

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 30.6.2016

Προς τους κ.κ. Προέδρους

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Παρακαλείσθε να προσέλθετε σε έκτακτη συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος,  την  Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016 και  ώρα 13.00,  στα  γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, οδός Ακαδημίας 60, με θέματα :
•Νομική Βοήθεια – Παράβολα – Αναδιοργάνωση υποθηκοφυλακείων
•Νομοθετικοί αιφνιδιασμοί της κυβέρνησης

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ

Eπιστολή Σ.Ε. Δικηγορικών Συλλόγων προς υπουργούς για το θέμα της κατάργησης πόρων Φορέων κοινωνικής ασφάλισης επί του δικαστικού ενσήμου

   

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

                                                                                                                                                       Αθήνα 22 Ιουνίου 2016

                                                                                                                                                        Αρ. Πρωτ. 1256

         Προς

  • τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Νικόλαο Παρασκευόπουλο
  • τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Γεώργιο Κατρούγκαλο
  • τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο

     Κοινοποίηση : ΕΤΑΑ/ΤΑΝ

ΘΕΜΑ: Πόροι Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης επί του δικαστικού ενσήμου

Σύμφωνα με το άρθρο δεύτερο § 6α του ν. 4393/2016 «από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται οι πόροι που προβλέπονται από τις διατάξεις …και του άρθρου 150 § 1 του ν. 3655/2008».

Στην τελευταία αυτή διάταξη μεταξύ άλλων προβλεπόταν (παρ. 1 υποπαρ. 1 περ. δ) κοινωνικός πόρος υπέρ του Ταμείου Νομικών «Ποσοστό 20% στο δικαστικό ένσημο»,  υπέρ του Ταμείου Προνοίας Δικηγόρων Αθηνών Κλάδος Ασθένειας «20% στο δικαστικό ένσημο» (υποπαρ. 21 περ. β), και υπέρ του Ταμείου Πρόνοιας Δικηγόρων Πειραιά Κλάδος Ασθένειας«20% στο δικαστικό ένσημο» (υποπαρ. 22 περ. β).

Είναι φανερό από τα παραπάνω ότι πρόθεση του νομοθέτη ήταν να καταργηθούν οι πόροι υπέρ του ΕΤΑΑ/ΤΑΝ και των Ταμείων Προνοίας Δικηγόρων, που υπολογίζονται επί του δικαστικού ενσήμου. Άλλωστε κατά την αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας, σκοπός της κατάργησης ήταν να καταστεί σαφές ποιοι πόροι παύουν να ισχύουν.

Ωστόσο, η νέα ρύθμιση προκαλεί ερμηνευτικό ζήτημα, καθώς οι πόροι των Ταμείων, που συναρτώνται με το δικαστικό ένσημο, προβλέπονται πλέον από το -μη ρητώς καταργηθέν με το ν. 4393/2016- άρθρο 2 § 1 του ν. ΓΠΟΗ/1912, όπως αντικαταστάθηκε αρχικώς με την Παράγραφο ΙΓ § 6 του ν. 4093/2012, και στη συνέχεια με το άρθρο 40 § 16 του ν. 4111/2013.  Η εν λόγω διάταξη (άρθρο 2 § 1 του ν. ΓΠΟΗ/1912, όπως αντικαταστάθηκε αρχικώς με την Παράγραφο ΙΓ § 6 του ν. 4093/2012, και στη συνέχεια με το άρθρο 40 § 16 του ν. 4111/2013) έχει ως εξής: «1. Το δικαστικό ένσημο καθορίζεται σε ποσοστό οκτώ τοις χιλίοις (8 %ο) επί της αξίας του αντικειμένου της αγωγής ή άλλου δικογράφου που υποβάλλεται σε οποιοδήποτε δικαστήριο του Κράτους και υπόκειται σε δικαστικό ένσημο κατά τις οικείες διατάξεις, εφόσον το αιτούμενο ποσό είναι ανώτερο των διακοσίων (200) ευρώ. "Επί πλέον αυτού, καταβάλλεται ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) υπέρ του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (Τομέας Ασφάλισης Νομικών), ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) υπέρ του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) και χαρτόσημο ποσοστού 2,4%, τα οποία ως άνω ποσοστά υπολογίζονται επί του ποσού του δικαστικού ενσήμου." Από την ισχύ της παρούσας διάταξης, παύει να ισχύει κάθε άλλη που αφορά καθορισμό του δικαστικού ενσήμου, κατά τα ανωτέρω ποσοστά εκτός της παραγράφου 1Α περίπτωση η' του άρθρου 10 του ν.δ. 1017/1971». Δεδομένου ότι αφενός η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι μεταγενέστερη, και αφετέρου ότι ρυθμίζει αποκλειστικά τον τρόπο καθορισμού του δικαστικού ενσήμου περιλαμβάνοντας και τους πόρους των εν λόγω Ταμείων, θα πρέπει να θεωρηθούν ήδη καταργημένες οι ανωτέρω περιπτώσεις του άρθρου 150 παρ. 1 του ν. 3655/2008. Ας σημειωθεί ότι η αμέσως ανωτέρω παρατεθείσα νομοθετική διάταξη περιέχει αυτοτελή ρύθμιση και δεν αντικαθιστά τις περιπτώσεις 1δ, 21β και 22β του άρθρου 150 παρ. 1 του ν. 3655/2008, ώστε οι οικονομικές επιβαρύνσεις που προκύπτουν για το δικαστικό ένσημο να καταλαμβάνονται ευθέως από την καταργητική διάταξη του ν. 4393/2016.

Όπως είναι αναμενόμενο, έχει προκληθεί ερμηνευτική αμφισβήτηση και σύγχυση για το ζήτημα του καθορισμού του δικαστικού ενσήμου. Είναι, συνεπώς, ανάγκη να διευκρινιστεί με ασφάλεια και σαφήνεια, η κατάργηση των πόρων υπέρ ΕΤΑΑ – ΤΑΝ και ΕΟΠΥΥ επί του δικαστικού ενσήμου (όπως προβλέπονται στο άρθρο 2 § 1 του ν. ΓΠΟΗ/1912, όπως ισχύει μετά την τροποποίηση της Παράγραφο ΙΓ § 6 του ν. 4093/2012 και του άρθρου 40 § 16 του ν. 4111/2013). Τούτο κρίνεται επιβεβλημένο,  προκειμένου να επιτευχθεί η αναγκαία ασφάλεια δικαίου, λαμβανομένου υπόψη ότι η έκδοση δικαστικού ενσήμου συνιστά όρο του παραδεκτού στις πολιτικές υποθέσεις, όπου απαιτείται.

                                            Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ

                                  ΒΑΣΙΛΗΣ Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ

Η Συντονιστική Επιτροπή για την "αξιοποίηση"-εκποίηση του Δικαστικού Μεγάρου Θήβας

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 18.6.2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Συντονιστική Επιτροπή αντιμετωπίζει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την αναγγελθείσα “αξιοποίηση” - εκποίηση δικαστικών μεγάρων, μεταξύ των οποίων και αυτού της Θήβας.

Απόφαση Συντονιστικής Επιτροπής: Εξειδίκευση-διευκρίνιση πλαισίου αποχής μέχρι και τις 15/9/2016

 


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 18.6.2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Συντονιστική Επιτροπή, στη σημερινή της συνεδρίαση, προέβη στην ακόλουθη εξειδίκευση-διευκρίνιση του πλαισίου της αποχής, όπως καθορίστηκε από την Ολομέλεια την 3η.6.2016.

Αποχή από:

·       Διοικητικές δίκες: φορολογικές (συμπεριλαμβανομένης της δημοτικής φορολογίας), τελωνειακές και όσες έχουν αντικείμενο διοικητικά πρόστιμα, στον πρώτο βαθμό δικαιοδοσίας, εφόσον υπάρχει ολικώς ή μερικώς αυτοδίκαιο ανασταλτικό αποτέλεσμα ή έχει ληφθεί προσωρινή δικαστική προστασία (είτε δυνάμει προσωρινής διαταγής, είτε δυνάμει απόφασης επί αναστολής). Στον δεύτερο βαθμό δικαιοδοσίας και στο στάδιο της αναίρεσης, (ομοίως, στις φορολογικές, συμπεριλαμβανομένης της δημοτικής φορολογίας, τελωνειακές και τις υποθέσεις με αντικείμενο διοικητικά πρόστιμα), αποχή από δίκες όπου ο δημόσιος φορέας (Δημόσιο, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ, Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή κ.λπ.)  έχει ασκήσει το ένδικο μέσο.

·     Την εκδίκαση του κυρίου ενδίκου βοηθήματος ή μέσου στις υποθέσεις του ΚΕΔΕ, εφόσον υπάρχει προσωρινή δικαστική προστασία  (έχει ληφθεί προσωρινή διαταγή ή απόφασης αναστολής), καθώς επίσης σε όλες τις δίκες του ΚΕΔΕ, όπου ο δημόσιος φορέας (Δημόσιο, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ, Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή κ.λπ.) είναι ανακόπτων (στον πρώτο βαθμό), ή στον δεύτερο βαθμό και στο στάδιο της αναίρεσης όταν ο δημόσιος φορέας έχει ασκήσει ένδικο μέσο.

·       Ποινικές δίκες: αποχή μόνο από φορολογικές, τελωνειακές και κοινωνικοασφαλιστικές (μη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών). Η αποχή ισχύει και στις περιπτώσεις συρροής με άλλα ποινικά αδικήματα. Από τις ως άνω περιπτώσεις η αποχή δεν εκτείνεται: α) στα Πλημμελήματα όταν συντρέχει περίπτωση παραγραφής, ήτοι όταν έχει συμπληρωθεί από τον χρόνο τελέσεως της πράξεως εξαετία σε α’ βαθμό και επταετία σε β’ βαθμό, και β) σε όλες τις περιπτώσεις όπου υπάρχουν κρατούμενοι.   

·       Την εκδίκαση του κυρίου ενδίκου βοηθήματος ή μέσου στον πρώτο βαθμό στις υποθέσεις αναγκαστικής εκτέλεσης εκ μέρους Τραπεζών ή Εταιριών Διαχείρισης ή Απόκτησης απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, εφόσον υπάρχει προσωρινή δικαστική προστασία (προσωρινή διαταγή ή αναστολή) ή στον δεύτερο βαθμό και στο στάδιο της αναίρεσης όταν η Τράπεζα ή η Εταιρία Διαχείρισης ή Απόκτησης απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις έχει ασκήσει ένδικο μέσο. Η αποχή δεν εκτείνεται : α) στην ανακοπή κατά πίνακα κατάταξης, β) στην ανακοπή κατά κατακυρωτικής έκθεσης , γ) στην ανακοπή τρίτου, οι οποίες συζητούνται κανονικά. 

·       Δίκες των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΦΚΑ) και του ΕΟΠΠΥ, στον πρώτο βαθμό, όπου ο ΦΚΑ ή ο ΕΟΠΠΥ  είναι ενάγων ή αιτών ή προσφεύγων ή ανακόπτων. Στον δεύτερο βαθμό δικαιοδοσίας και στο στάδιο της αναίρεσης, αποχή από δίκες όπου ο  ΦΚΑ ή ο ΕΟΠΠΥ  έχει ασκήσει το ένδικο μέσο και στον πρώτο βαθμό ήταν (ο ίδιος) ενάγων ή αιτών ή προσφεύγων ή ανακόπτων. Κατ’ εξαίρεση των παραπάνω, η αποχή δεν εκτείνεται σε όλες τις περιπτώσεις που ο ΦΚΑ ή ο ΕΟΠΠΥ έχει επιτύχει υπέρ αυτού προσωρινή δικαστική προστασία ή υπάρχει υπέρ αυτού αυτοδίκαιο ανασταλτικό αποτέλεσμα (οπότε το ένδικο βοήθημα ή μέσο εκδικάζεται κανονικά). 

·       Ειδικώς ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αποχή από όλες τις διαδικασίες όπου ο ΦΚΑ ή ο ΕΟΠΠΥ έχει ασκήσει το ένδικο βοήθημα ή μέσο.

Σημειώνεται ότι η αποχή με το πλαίσιο αυτό ισχύει έως τις 15.9.2016.

Στο μεταξύ θα συγκληθεί εκ νέου η Συντονιστική Επιτροπή και η Ολομέλεια.

Απάντηση της Συντονιστικής Επιτροπής σε τοποθέτηση πρώην υπηρεσιακού πρωθυπουργού για το Δικηγορικό σώμα

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

 Αθήνα, 18.6.2016

AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Συντονιστική Επιτροπή των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος αντιμετωπίζει με διάθεση κατανόησης την τοποθέτηση πρώην Υπηρεσιακού Πρωθυπουργού για την υπόσταση του δικηγορικού σώματος. Παρά την πολυετή δικαστική του πείρα, μόλις τον Ιούνιο του 2016 κατέληξε στην πρωτοποριακή διαπίστωση ότι οι δικηγόροι αποτελούν εμπόδιο για την απονομή της δικαιοσύνης και επιδεικνύουν δυσκαμψία σε κάθε αλλαγή. Η άγνοια των ιστορικών δεδομένων δεν μπορεί να θεωρηθεί δικαιολογημένη. Ούτε βεβαίως η άγνοια των θεμελιωδών αρχών άσκησης του δικηγορικού επαγγέλματος σε ευρωπαικό επίπεδο. Η ιστορία έχει αποδείξει ότι το δικηγορικό σώμα στηρίζει πάντοτε τις μεγάλες αλλαγές, ενώ επιλέγει την στάση της αποχής, όταν δοκιμάζεται η ανεξαρτησία και η αξιοπρέπεια του δικηγορικού λειτουργήματος, κατά παραβίαση του Συντάγματος και της ευρωπαικής δικαιοταξίας.

Απόφαση Ολομέλειας της 12.5.16 - Πλαίσιο αδειών από 16.5.16

 

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ                       ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ                    

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

                                         ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                                                             Αθήνα, 12/5/2016

Κήρυξη νέας πανελλαδικής αποχής των Δικηγόρων από 16/5/2016 έως και τις 24/52016

 

Η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, που συνεδρίασε σήμερα Πέμπτη, 12/5/2016 στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, υπό την προεδρία του Προέδρου της Β. Αλεξανδρή, αποτίμησε τις εξελίξεις, μετά την εσπευσμένη ψήφιση του ασφαλιστικού-φορολογικού νόμου στη Βουλή και υιοθετώντας την εισήγηση της Συντονιστικής Επιτροπής, αποφάσισε τα εξής:

  1. 1.Την δημόσια καταγγελία του ψηφισθέντος νόμου, επισημαίνοντας ότι ο εν λόγω νόμος: α)αντιβαίνει το Σύνταγμα και την Ευρωπαική δημόσια τάξη β) αγνοεί την φοροδοτική και εισφοροδοτική ικανότητα των ασφαλισμένων δικηγόρων – ελευθέρων επαγγελματιών και οδηγεί σε επαχθή, μη βιώσιμη, φορολογική και εισφοροδοτική επιβάρυνσή τους, γ) δεν κατοχυρώνει, ως έδει, αφορολόγητο για τους ελεύθερους επαγγελματίες, δ) δεν διασφαλίζει την ανταποδοτικότητα ασφαλιστικών εισφορών και παροχών, ε) δεν θεμελιώθηκε σε αναλογιστική μελέτη για την τεκμηρίωση του επαχθούς ασφαλιστικού συστήματος.
    1. 2.Την άσκηση όλων των προβλεπόμενων ενδίκων βοηθημάτων και μέσων κατά των διοικητικών πράξεων, που πρόκειται να εκδοθούν κατ’ εφαρμογή του νέου νόμου, προβάλλοντας την αντισυνταγματικότητά του.
    2. 3.Την αποχή των εμμίσθων δικηγόρων των φορέων κοινωνικής ασφάλισης από όλες τις ενέργειες που εμπίπτουν στα καθήκοντά τους και αφορούν την εφαρμογή του νέου νόμου (σύνταξη γνωμοδοτήσεων, σχεδίων διοικητικών πράξεων,  κ.λπ.)
    3. 4.Με δεδομένη τη δημόσια εκπεφρασμένη δέσμευση του υπουργού Εργασίας και κοινωνικής Ασφάλισης κατά τη συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής την 8.5.2016,  σχετικά με τις τροπολογίες που κατατέθηκαν και αφορούσαν τους δικηγόρους-ελεύθερους επαγγελματίες, η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων ζητεί την άμεση υιοθέτηση και νομοθέτηση αυτών και συγκεκριμένα: α) την κατάργηση της υποχρέωσης των νέων ασφαλισμένων να επιστρέψουν τα ποσά των "εκπτώσεων" που τους παρέχονται για τα πρώτα πέντε έτη ασφάλισης, β) τη δυνατότητα σύστασης επαγγελματικού ταμείου, με ταυτόχρονη απαλλαγή από τις εισφορές επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχής και γ) τη δυνατότητα επιστροφής (ή συμψηφισμού με τις εισφορές του επομένου έτους) των τυχόν επιπλέον καταβληθεισών ασφαλιστικών εισφορών.
    4. 5.Εξέφρασε την πολιτική αποδοκιμασία της προς τους βουλευτές δικηγόρους που υπερψήφισαν τον ως άνω, κατάφωρα αντισυνταγματικό ασφαλιστικό-φορολογικό νόμο.

 

Κατόπιν τούτων η Ολομέλεια αποφάσισε την κήρυξη νέας πανελλαδικής αποχής των Δικηγόρων από τις 16/5/2016 έως και τις 24/5/2016.

 

Το πλαίσιο χορήγησης αδειών για το διάστημα της αποχής από 16/5/2016 έως 24/5/2016, όπως διαμορφώθηκε μετά την απόφαση της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, έχει ως εξής:

 

ΠΛΑΙΣΙΟ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΑΠΟ 16 ΕΩΣ ΚΑΙ 24 ΜΑΪΟΥ 2016

 

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΔΕΙΑ

 

  1. Παραγραφές – Προθεσμίες

 

  1.  Για τις ποινικές υποθέσεις:
    • Αυτόφωρα (κρατούμενοι)
    • Κρατούμενοι (προσωρινώς ή κατόπιν καταδικαστικής απόφασης) 
    • στα Πλημμελήματα όταν συντρέχει περίπτωση παραγραφής, ήτοι όταν έχει συμπληρωθεί από τον χρόνο τελέσεως της πράξεως εξαετία σε α’ βαθμό και επταετία σε β’ βαθμό.

 

ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΔΕΙΑ

 

  1. Καταθέσεις ενδίκων βοηθημάτων και μέσων σε όλες τις διαδικασίες (πολιτικά και διοικητικά), καθώς επίσης και αγωγών, συμπεριλαμβανομένων των υπερχρεωμένων, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ  ΚΠολΔ) και  ΕΚΤΟΣ Διαταγών Πληρωμής.

        Η διαταγή απόδοσης μισθίου είναι εντός πλαισίου ακόμη και με σώρευση καταβολής μισθωμάτων.

2. Συζήτηση προσωρινών διαταγών και αιτήσεων αναστολών (Πολιτικά και Διοικητικά Δικαστήρια), συμπεριλαμβανομένων των αναστολών πλειστηριασμών. ΠΡΟΣΟΧΗ: Ασφαλιστικά μέτρα συζητούνται ΜΟΝΟ εφόσον έχει εκδοθεί προσωρινή διαταγή.

  1. Αντιρρήσεις (Διοικητικά)
  1. Κατάθεση προτάσεων (20ήμερο και 100 ημέρες)
  1. Προσθήκες
  1. Εξώδικα και επιδόσεις αποφάσεων (ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΙΝ και για τις νόμιμες συνέπειες)
  1. Κλήσεις - Προσδιορισμοί

 

Αναβολές:

Για την διευκόλυνση όλων κατά τη διάρκεια της αποχής θα επιτρέπεται στους συναδέλφους η παράσταση ενώπιον των δικαστηρίων για την υποβολή αιτήματος αναβολής, με την υποχρέωση – στην περίπτωση μη παράστασης της πλευράς του αντιδίκου – να προβαίνουν αμελλητί και με κάθε πρόσφορο μέσο στην ενημέρωση του συναδέλφου που εκπροσωπεί την πλευρά του αντιδίκου για την ημερομηνία της νέας δικασίμου.

 

 

 
Subscribe to this RSS feed